Många nya körkortsfrågor för EU moped körkort

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Många nya körkortsfrågor för EU moped körkort

Inläggav Korkort_se » 21 jun 2010 23:16

Vår trafikskollärare och utbildningsledare jobbar kontinuerligt med att förbättra innehållet i vår tjänst och vi vill informera våra användare om att, den här veckan har det tillkommit många nya körkortsfrågor i våra teoriprov för beörighet AM EU-moped.

Vi har bla. lagt mycket jobb och resurser på att få in feedback från dom som har skrivit teoriprovet för att våra tester ska vara så relevanta som möjligt. Det finns också kommentarer och förklaringar till alla frågor!

Vi passar på att önska alla som ska skriva teoriprovet lycka till!
Med bästa hälsningar, Körkort.se

Användarvisningsbild
Peter

Re: Många nya körkortsfrågor för EU moped körkort

Inläggav Peter » 23 jun 2010 09:04

Hej!
Efter att min son kuggade för ca 3 veckor sedan hittade vi eran sida och han har därefter suttit med era körkortstest i ca 2 veckor.
Idag klarade han teoriprovet, tack vare ert onlinetest. Han säger att era tester är mer lik originalprovet än vägverkets tester.
Det är helt klart värt att köpa test hos er. Tack för en supersida.

/Stolt far

Användarvisningsbild
jonas

Re: Många nya körkortsfrågor för EU moped körkort

Inläggav jonas » 02 okt 2010 11:40

Tjenare, jag har en fråga. Jag har redan tagit mopedkörkort för länge sen, men jag tänkte inte på att få det nya mopedkörkortet för jag körde inte moped alls nästan,. Men nu har jag börjat igen och jag behöverr verkligen moppekörkortet. Hur ska jag göra? MVH: Jonas


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"