Har kuggat 3 gånger...

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 14 apr 2016 07:47

Jag har gjort teoriprovet 2 gånger nu och har inte klarat det än, fick 50 första gången och 51 andra gången. Det känns som jag är dum i huvudet på nått sätt. Har pluggat skit mycket hemma gått igenom frågorna och läst boken. Men inget verkar fastna i min lilla hjärna...

Jag får bara ont i huvudet varje gång jag tänker på det.

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLA någon hjälp mig!!!!

Alla mina kompisar klarade det på första försöket eller andra försöket. Jag känner mig dum medan alla andra klarar det direkt. När jag väl sitter där inne framför datorn så blir jag jätte varm, känns som jag får feber. Och jag tycker det är jobbigt när man hör alla andra klicka på musen och pusta osv. :cry:

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 16 apr 2016 17:38

Försök att ta det lugnt! Givetvis lättare sagt än gjort!. Bry dig inte om de andra under provet! Och du,"trösta" dig med,att långt ifrån alla klarar sig första andra eller tredje gången!

Användarvisningsbild
Lin X
Inlägg: 1
Blev medlem: 20 apr 2016 11:40

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Lin X » 20 apr 2016 11:46

Kram på dig. Jag har gorjt teori tre gånger. 56 51 51.
Jag har en riktig dum huvud. :| :| :|

Användarvisningsbild
Christina Z
Inlägg: 1
Blev medlem: 12 aug 2013 16:03

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Christina Z » 21 apr 2016 15:28

använd hörlurar! du har dubbelt så stor chans att uppfatta frågor och svar rätt, om du både läser och hör samtidigt.

Användarvisningsbild
Oscar

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Oscar » 30 nov 2016 23:26

Ska ta det imorgon :? Är det jätte svårt?

Användarvisningsbild
jke fr 4f

Re: Har kuggat 2 gånger...

Inläggav jke fr 4f » 03 jan 2017 00:30

tack att ni skrev info för teori proven osv
det är bra att ni skriver för att hjälpa andra :)

Användarvisningsbild
hhsrat

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav hhsrat » 05 feb 2017 17:13

kuggade för igår 3e gången fick 43,39,47 och har bokat en prov nu!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 06 feb 2017 13:29

hhsrat skrev:
> kuggade för igår 3e gången fick 43,39,47 och har bokat en prov nu!!!!!!!!
> :evil: :evil: :evil:

Du har tydliga kunskapsluckor! Pluggar du effektivt? Sätter dig in i frågeställningarna OCH svaren?

Användarvisningsbild
anonym

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav anonym » 09 mar 2017 20:22

Hej alla där ute, nej men jag har kuggat mitt am-körkort 2 gånger, 2 dagar i rad.. rätt pinsamt. Ska göra mitt tredje försök imorgon, har läst am-boken 2 ggr idag. Och när jag kör prov på elevcentralen får jag 70/70 alla gånger, ibland 69/70 pga slarvfel för det är extremt tråkigt.., jag är jätte nervös tills imorgon då ja kuggat 2 dagar i rad.. , jag kan allt känns de som o när jag körde upp så kunde ja alla trafikregler o gjorde ja allt super bra, men sen när ja väl suttit där så har jag typ fått hjärnsläpp totalt.. jag blir väldigt lätt stressad av andra människor då jag tex inte klarar av att sitta i ett klassrum, därför är jag jätte nervös då dessa 2 dagar har ja blivit uppstressad o inte kunnat koncentrera mig ett dugg.. , jag har svårt o sitta still och jag vill gråta av nervositet.. jag känner mig jätte dum då jag egentligen kan allt detta utan problem, men när man väl sitter där går de åt skogen. Första gången jag testade fick jag 51/52, och idag 50/52, jag som har rätt svårt för att förstå saker då jag har en svag dyeslexi, gör allt så krånligt! Men om någon ens orkade läsa denna långa dryga text så önskar jag alla ett lycka till på era prov o hoppas det går bättre för er en de gjort för mig

Användarvisningsbild
HJÄLP!

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav HJÄLP! » 13 mar 2017 16:25

Har kuggat en gång!!! och jag har ett nytt prov imorgon, fick 50/65 första gången och vill verkligen klara det nu, då min kompis klarade det nyss. Innan jag gjorde provet första gången fick jag alltid 68-70 rätt på internet proverna som man fick av körskolan, men tydligen räckte det inte.... Provet var ju skitsvårt jämfört med de man fick öva på :( Har någon något sista minuten tips??? :(


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"