Am kort teorin.

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Petter

Am kort teorin.

Inläggav Petter » 25 apr 2011 21:34

Hejsan!

Har teorin nu i veckan.. ÄR väldigt nervös, men det har gått bra på proven på sidan. typ gjort 30 olika prov alla har blivit godkända. Det känns bra. Men kan inte någon som gjort provet säga några frågor som kan komma bara för att lugna mig lite? tack på förhand. Kommer säga sen hur det gick. ;)

Användarvisningsbild
Snabel-a

Re: Am kort teorin.

Inläggav Snabel-a » 25 apr 2011 22:36

Har du pluggat körkortsteori här på Körkort.se? Isåfall kommer du att märka att körkortsfrågorna på teoriprovet är väldigt lika dom du pluggar här. Lycka till!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Am kort teorin.

Inläggav Gäst » 25 apr 2011 22:38


Användarvisningsbild
Jocke

Re: Am kort teorin.

Inläggav Jocke » 26 apr 2011 08:53

Vissa har haft "tur" och fått nästan samma frågor som de stött på här. Men inte alla eftersom frågorna skiftas hela tiden!. Så har det alltid varit. Det är en anledning till,att en del kände igen i stort sett alla frågorna,men andra tyckte att allt var nytt!. Så mitt råd är,att inte fixera dig vid vissa frågor,utan skaffa ett brett kunskapsområde!. Och läs frågorna väldigt noga vid provet!. Det är gott om tid!. Lycka till!.

Användarvisningsbild
Petter

Re: Am kort teorin.

Inläggav Petter » 26 apr 2011 11:35


Användarvisningsbild
Gäst

Re: Am kort teorin.

Inläggav Gäst » 26 apr 2011 23:33

Ska också göra mitt prov snart! kan ingen säga någon fråga som kom på provet? plz :D

Användarvisningsbild
alice95

Re: Am kort teorin.

Inläggav alice95 » 27 apr 2011 16:01

Gjorde kunskapsprovet idag och det var lättare än jag trodde om man säger så..alla har sagt att vissa grejer är svåra, men kan man hur man ska bete sig i korsningar, omkörningar, lite om skyltar osv och lite om miljön så kommer man garanterat klara sig!

Användarvisningsbild
Petter

Re: Am kort teorin.

Inläggav Petter » 28 apr 2011 11:44

Okej, kul att du klarade det! :)

KOmmer du ihåg någon fråga som kom på ditt prov? :) bara för att få veta hur standarden är.. Du kan väl säga någon som du tyckte va klurig! :D

Ni andra får också givetvis också säga vad som kom på proven ni gjorde! ;)


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"