Am-kort på måndag 16/5

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Oliver

Am-kort på måndag 16/5

Inläggav Oliver » 10 maj 2011 15:44

Tjenare, har prov den 16/5 på måndag och jag pluggar som fan, har dock bara haft en vecka på mig att plugga så tror ni att man kan klara det om ja gör ut boken och kör frågorna här? :?

Användarvisningsbild
djerikz
Inlägg: 3
Blev medlem: 11 maj 2011 09:15

Re: Am-kort på måndag 16/5

Inläggav djerikz » 11 maj 2011 09:18

Jadu, jag tog moppekort för ett tag sedan, pluggar nu för bilkörkort och övningskör som en tok :)

Hur som helst när jag skulle skriva så var det så att jag blev sjuk 2v innan provet, låg med feber i nästan en hel vecka... jag pluggade som fan sista veckan, gjorde massa prov och läste boken... klarade det med nöd o näppe! Tror att det viktigaste är att du kollar vilka frågor du svarar fel på och analyserar svaren så att man verkligen fattar varför man fått fel... alltså, så man får helhets bilden och inte bara svar på exakta frågor!

Användarvisningsbild
jessiegavle@hotmail.com

Re: Am-kort på måndag 16/5

Inläggav jessiegavle@hotmail.com » 12 maj 2011 07:57

Hej!
Klart att du klarar det om du pluggar 1 vecka! Provet var super lätt jag hann bara plugga 2 dagar innan för fick min skrivning så snabbt bokad men det var inga svårigheter alls! Läs boken och gör testerna här så går det galant,men var noga med att du fattar frågorna och lär inte bara in svaren för dom är omformulerade på provet. Lycka till! :D


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"