Teoriprovet - tips & hjälp!

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Alicia B
Inlägg: 6
Blev medlem: 15 mar 2013 15:25

Teoriprovet - tips & hjälp!

Inläggav Alicia B » 28 apr 2013 13:37

Hej! Jag ska göra provet om lite mindre än en månad. Har någon av er gjort det nyligen? Vad bör man plugga på? Hjääälp!

Användarvisningsbild
Hampus E
Inlägg: 2
Blev medlem: 10 apr 2013 20:24

Re: Teoriprovet - tips & hjälp!

Inläggav Hampus E » 28 apr 2013 16:32

Jag gjorde provet för någon vecka sedan och fick 50 rätt och behövde 52... Så jag undrar också om vad egentligen man ska plugga på för man fick inte veta dom felen man hade på provet utan man fick bara veta vilket område man hade fel på. Ska skriva igen den 22 maj och köpte detta program så hoppas de hjälper mig :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teoriprovet - tips & hjälp!

Inläggav Gäst » 28 apr 2013 18:03

Plugga på allt som finns i AM boken. Läs den och FÖRSTÅ vad som menas.

Gör också teoriprov på denna sida( men glöm inte bort att tänka efter varför svaret är som det är på en fråga( sitt alltså inte bara och klicka er igenom frågorna här för det kommer inte att ge någonting).

Ett tips när du sedan skriver provet är att ta det lugnt och verkligen läsa igenom frågorna eftersom att de kan vara konstigt formulerade.

/Agge

Användarvisningsbild
Alicia B
Inlägg: 6
Blev medlem: 15 mar 2013 15:25

Re: Teoriprovet - tips & hjälp!

Inläggav Alicia B » 16 maj 2013 08:52

Jag har i stort sätt bara pluggat på den här hemsidan.. tror ni det är bra eller borde jag plugga i boken också? Tycker det är 100 gånger enklare här, men menar.. är det något man missar här som man bör "ta igen" i boken?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teoriprovet - tips & hjälp!

Inläggav Gäst » 30 nov 2013 16:31

Hallå :) jag har också undrat lite vad før teknik ni som klarat provet har før teknik :) jag har gjort provet 4 ggr och jag hat fått 48alla gånger... så jag frågar er :) :P

Användarvisningsbild
Gäst

Hofei Tran 1994

Inläggav Gäst » 22 jun 2014 20:49

Jag har svårt med trafiksäkerhet liten gran dåliga jag såg kunde bild fråga text är liten gran svåra :(


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"