Tar AM-Moped körkort imorgon!

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Gäst

Tar AM-Moped körkort imorgon!

Inläggav Gäst » 07 apr 2014 15:26

Nu är det dags för mitt efterlängtade moppe körkort, som jag hållt på med nu i strax över 1 månad...
(Pga inställda körningar tack vare piss vädret i vårt vackra land)

Imorgon ska jag göra provet och det är nu ångesten och stressen kickar in för mig. Jag skulle inte kalla det ångest eller stress heller, det är en mer tidig frustration av att jag inte klarar provet och måste boka om och vänta ytterligare 2 veckor...... Detta sätter en press på mig.

I alla fall hade tänkt att dela av mig med frågorna man får på provet, dom som jag kommer ihåg så att jag kan underlätta för ni jämnåriga där ute :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Tar AM-Moped körkort imorgon!

Inläggav Gäst » 08 apr 2014 14:03

Hej! Jag heter Linus och jag undrar om det var svårt och om det är något specielt jag behöver tänka på?

Hör av dig Tack!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Tar AM-Moped körkort imorgon!

Inläggav Gäst » 10 apr 2014 18:16

TJENA ALLIHOPA! Glömde checka in med er, JAG LYCKADES PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET MED 54 RÄTT!!!

Allt i allo är det ganska lätt man behöver bara kötta på med böcker och tester, en viktig detalj som jag kom ihåg och som antagligen räddade mig, var att kolla noga på bilden!

Bilden som visas brukar vara fiffig studera den noga och sen ge ditt svar!


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"