Övat flera månader på teoriprovet med min son

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Gäst

Re: Övat flera månader på teoriprovet med min son

Inläggav Gäst » 01 okt 2012 17:49

tjena jag har gjort teori provet för 1 månad sen då fick jag 42 rätt jag ska ha prov nu på torsdag hur mycket tid tycker ni ja ska lägga ner på de sista dagarna för jag vill ju så gärna lyckas svara på min fråga så fort som möjligt!!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Övat flera månader på teoriprovet med min son

Inläggav Gäst » 01 okt 2012 19:22

Det går nog inte att svara på!. Olika för olika människor. Men koncentrera dig mest på det du är osäker på,tycker jag!. Det är knappast idé,att ödsla tid på det du redan känner dig säker på!. Även om det kanske känns bra att få bekräftat,att du kan!. Lycka till!.

Användarvisningsbild
annika@familjenlundkvist.se

Re: Övat flera månader på teoriprovet med min son

Inläggav annika@familjenlundkvist.se » 03 okt 2012 20:23

Håller med många understående. Jag gjorde själv teoriprovet för EU-moped för tre år sedan, och jag kan inte påstå att det på något sätt var oöverkomligt. Det som fattas hos vissa kan vara studietekniken eller helt enkelt att ta sig tid att plugga. Allt som man lär sig om trafiken är trots allt relevant och livsviktigt, så om en 15-åring inte klarar provet skulle denne person inte heller vara redo att ge sig ut i trafiken.

- Annika


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"