Teoritest

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Julop
Re: Teoritest

Inläggav Julop » 31 jul 2012 13:58

Blev mycket hjälpt av dessa frågor, kanske inte var exakt likadana men i alla fall nästan, hade gjort mycket test på den här sidan och kände mig säker på att det skulle gå bra, det gick också bra :)

Användarvisningsbild
huss

Inläggav huss » 03 aug 2012 02:58

Är det moped klass 2 ni pratar om??

Användarvisningsbild
Kevin

Inläggav Kevin » 23 aug 2012 07:04

De här körkortfrågorna som finns på denna sidan att öva, kommer de vara samma frågor på teoriprov ? hoppas att ni förstår vad jag menar,, kram :)

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 23 aug 2012 09:39

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 28 aug 2012 20:47

Användarvisningsbild
Kullis

Inläggav Kullis » 30 aug 2012 11:03

skrev nyss teori provet för am moped och fick bara 2 fel så jag klarade det fint... många av frågorna var väldigt lika de som kom på denna sida och det gick jätte bra för min del så jag är mycket nöjd !

Användarvisningsbild
Lilla Urban

Inläggav Lilla Urban » 04 jan 2013 13:31

Håller med de som skriver att många frågor här är som på riktiga provet, klarade mitt teoriprov för bil idag och kände igen mig en hel del.

Tack, Körkort.se, hade inte klarat det så lätt utan er! :)

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 30 jul 2013 14:26

X-Vilka veckodagar sker flest dödsolyckor i trafiken där de
omkomna är yngre än 30 år?

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 07 aug 2013 11:22

Tack vare att jag tränat med körkort.se så har jag klarat kunskapsprovet för BE-behörighet!! tackar för en mkt bra webbsida för träning/förnyelse av trafikkunskaperna :D

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"