har fått körkort igår men pinsam idag

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Minh T
har fått körkort igår men pinsam idag

Inläggav Minh T » 26 feb 2014 17:16

Idag lånade jag min privathandledare bil och köra själv för att jag fick goodkänt igår. På väg 40 km/h kör jag 40 där men det kommer bakom mig en Irak kille. Han såg ut 30 år ungefär han körde bakom mig och tutade 2 gånger. När jag kollade på spegel vinkade honom att jag kör fortare men jag vill bara behålla 40. Jag lätt en gammal man gick förbi Övergångsställe och en bil har redan körde in i cirkulation och jag körde efter men när jag kollade igen på min vänster spegel,där killen som körde bakom mig han höll mellan finge som betyder fuk you. Omg jag lärde mig 50 lektion hemma och 10 lektion i trafikskolan, vad hade jag gjort fel då vrf gjorde han sån till mig. det var farlig för andra trafiken juu :evil: .

Användarvisningsbild
Gäst

Re: har fått körkort igår men pinsam idag

Inläggav Gäst » 26 feb 2014 17:52

Välkommen ut i verkligheten och detta organiserade kaos! Du kommer att råka ut för många märkliga människor! Detta var endast en av dem! Men bry dig inte!. Låt dig inte stressas!. Vill de köra fortare än du,så håll till höger och släpp fram dem. Finns inte utrymme så får de faktiskt ligga kvar bakom!. Lycka till i framtiden!

Användarvisningsbild
Minh T

Re: har fått körkort igår men pinsam idag

Inläggav Minh T » 26 feb 2014 19:02

japp tar körkort var absolut svårt men efter körkort jag ska försöka bli en bra förare och behåller saker jag har lärt mig i 4 lärare i trafikskolan. (Y)

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"