hur länge övade ni
Re: hur länge övade ni
Jag har bara 5 dagar på mig tills premium tar slut jag har tränat 90 dagar
Ska göra mitt första prov imorgon, så lite nervös men hoppas de går bra
Jag har hållit på några veckor nu, ca 1-3 prov/dag på den här sidan, och lite läsning i boken. Börjar känna mig ganska säker men det kan fortfarande komma upp frågor som jag inte kan svara rätt på...
Alla lär sig olika fort och så länge man sätter sig ner och pluggar kommer man klara provet! Vissa kan plugga in allt på någon vecka, en annan behöver 6-12 månader på sig. Tycker du kan boka teori så fort du känner dig hyfsat redo/mogen för det. Men 100% redo kommer man aldrig bli
Alla lär sig olika fort och så länge man sätter sig ner och pluggar kommer man klara provet! Vissa kan plugga in allt på någon vecka, en annan behöver 6-12 månader på sig. Tycker du kan boka teori så fort du känner dig hyfsat redo/mogen för det. Men 100% redo kommer man aldrig bli
Nä, klara inte det. Fick en fråga, typ om du åker och du ska svänga till vänster, vart ska du stå? när jag gjorde provet här så stod det att man skulle stå vid högra kanten för att synas men så hade jag fel på provet tack vare det
Jag/vi förstår inte frågan! Kan du förklara närmare hur den löd och vilka alternativ som fanns!
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"