Hur hitta bra körskola?
Det bästa man kan göra är att undvika en massa trafikskolor som lovar mycket. Ännu bättre är om man kan hitta en trafikkonsult som den jag hittade vid namn Georgios. Bor i Saltsjöbaden och är mycket tålmodig samt enorm kunnig. Hans telefon är 070 769 10 70. Jag tog körkortet med hans hjälp på första uppkörningen.
Re: Hur hitta bra körskola?
Ville bara berätta att ni bör aldrig gå till Falu trafikskola då "ägaren" är oseriös och opålitlig. Han har vid flera tillfällen sagt att han ska hämta intensivkurs deltagare på hotellen dem sover på, men kommer antingen försent eller inte alls. Sen har han vid ett flertal tillfällen struntat i att svara i telefonen då han vet att samtalet kommer från föräldrar som är missnöjda med hur deras barn har blivit behandlade under intensivkurs tiden. Sen utlovar han helhjärtat att efter kursen så kommer eleven ha körkort, vilket om man kollar på statistiken på deras skola är en ren lögn då lång ifrån alla får körkort efter dom är "klara" med kursen. han beter sig även hotfullt, arrogant och empatilöst. Så jag hoppas alla bojkottar Falu trafikskola så länge det är Marcus som driver det.
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"