körkort

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
serzenish

körkort

Inläggav serzenish » 03 feb 2010 22:23

jag fick körkort blev jätte glad tack för hjälp körkort.se

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: körkort

Inläggav Korkort_se » 03 feb 2010 23:05

Hej Serzenish!

Vi som jobbar med Körkort.se blir mycket glada när vi hör att du klarde dit körkort, grattis och tack för att du använt vår tjänst!
klarade du teoriprovet på första försöket hur många rätt hade du?

Dela gärna med dig av dina erfarenheter här i forumet. Hur gick uppkörningen, vilka frågor var svårast på teoriprovet?

Kör försiktigt ;)
Med bästa hälsningar, Körkort.se

Användarvisningsbild
Gäst

Re: körkort

Inläggav Gäst » 08 feb 2010 13:38

Grattis :D snart är det dags för mig också och själv är man jätte nervös !! :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: körkort

Inläggav Gäst » 14 feb 2010 20:19

Grattis! :D

Uppkörningen är klar, på tisdag (14/2) gäller det! Jag känner mig extremt laddad, mest tack vare all den positiva hjälp jag fått från körkort.se.

Jag har gjort skrivningen en gång innan, misslyckades dock (uppenbart), men det var med trafikskolornas prov. Dom är rent ut sagt värdelösa gentemot frågorna och svaren här. Det känns nästan som feedback direkt från personerna bakom, och det gör att man blir mer självsäker, gladare och Positivare gällande uppskrivningen!

Slut med magsår och tråkiga prov, try Körkort.se and you'll make it! ;)

Användarvisningsbild
Peter

Re: körkort

Inläggav Peter » 14 feb 2010 21:24

Kul att du klarade uppkörningen, grattis. Vilka frågor fick du på teoriprovet, var det svårt, vore schysst om du kan posta något på den sidan.
viewtopic.php?f=13&t=40

Peter!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: körkort

Inläggav Gäst » 17 feb 2010 06:52

Tack korkort.se!

Jag klarade uppskrivningen GALANT denna gång, inga frågor alls som var för svåra :D.

Tack än en gång, varit ett nöje att använda denna tjänst! Ska rekommendera den till de jag vet ska ta körkort :)

Användarvisningsbild
Ann-Sofie P

Re: körkort

Inläggav Ann-Sofie P » 17 feb 2010 12:11

Grattis!
Ann-Sofie

Användarvisningsbild
José Alberto M

Re: körkort

Inläggav José Alberto M » 25 mar 2010 12:25

JAG E SUUUUUPER GLAD!!!!
Idag klarade jag teoriprovet efter endast några dagars träning och klarade det med 57poäng!!!!!!
STORT TACK TILL KÖRKORT.SE

José Alberto M

Användarvisningsbild
Winnie

körkort

Inläggav Winnie » 06 apr 2010 21:04

Körkort at last. Övade dag och kväll på frågorna här i 4 dagar, fick 14 av de på provet. Tack korkort.se att ni finns. :D :D :D


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"