Kan alla ta körkort?

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
LIZZY

Kan alla ta körkort?

Inläggav LIZZY » 14 jun 2011 18:42

Hej

Jag är lite frustrerad. Jag har kört 8 lektioner och håller fortfarnade på växllingarna i korsningar ner och upp. Får motsorstopp ibland, bilen hoppar som en groda ibland. Jag undrar om det är ens möjligt att ta körkort, kan alla göra det? eller finns det människor som inte kan? borde inte läraren då säga att det är onödigt att ta fler lektioner då?

Användarvisningsbild
Amanda82

Re: Kan alla ta körkort?

Inläggav Amanda82 » 14 jun 2011 22:40

Hahaha..jo, jag har undrat samma sak. Jag låg på samma nivå efter 22 lektioner...men min lärare(första) var också skit. Hon sa aldrig hur jag borde göra, bara köra på samma moment lektion efter lektion. Du är fortfarande dålig på det, en lektion till... Byt lärare omedelbart om det är så för dig!
hursomhelst jag har bytt skola o slutat räkna lektioner, men är nog uppe i 40.
Jag kör fortfarande sisådär och kärringstopp får alla.
Klarade teoriprovet galant idag. har uppkörning på torsdag, min lärare tycker jag har mkt att jobba med men att jag ändå har en ok chans.
Det finns väl kanske några människor som inte kan ta körkort men de flesta kan och att köra som du gör efter 8 lektioner låter inte så illa.
Inte ens på torsdag om jag kuggar kommer jag tänka att jag inte kan ta körkort, kanske det blir dags att fundera om jag kuggar andra gången med.
men när jag kört 22 lektioner på nybörjarnivå frågade jag mig samma sak som du.


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"