Hej hade uppkörnig förra veckan och blev kuggad på vändning och motorväg.
Vad får man föra anra gången man kör upp ?Får man föra samma saker som första gången?
Var nervös.
Några tips inför andra uppkörningen?
anonym
Kugga:(
Re: Kugga:(
Det är ett nytt prov så det kan bli lite av varje, ev så frågar insp vad som hände förra gången
Jag hade uppkörning idag och kuggade... Han tyckte inte att jag kollade tillräckligt långt fram, det var det enda, känns så himla surt att förlora hela körkortet på en liten skitsak...
Jag är också orolig inför andra uppkörningen... Tänk om man kuggar igen, fast kanske på en annan sak denna gång!?:S Nån som har gjort uppkörningen 2 gånger och som kan förklara hur det går till?
Jag är också orolig inför andra uppkörningen... Tänk om man kuggar igen, fast kanske på en annan sak denna gång!?:S Nån som har gjort uppkörningen 2 gånger och som kan förklara hur det går till?
Jag har gjort 2 uppkörningar. Hade min 2a uppkörning idag. Han tar ju och kollar på lappen du fick med sist du körde upp och kollar lite på vad det är man kuggade på 1a gången och drar sedan till med "Ja men det här fixar du nog, det här blir så bra så ska du se".
Körde upp andra gången idag och lyckades med det jag failade på första uppkörningen men nu tyckte han inte jag tittade tillräckligt mycket i spegeln på påfarten till motorvägen. Jag blev helt förvånad, jag tittade jätte mycket i spegeln och kollade till och med döda vinkeln, wtf? Sen blev jag kuggad för att jag inte låg tillräckligt mycket till vänster när jag skulle svänga vänster...
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"