Teoritest
-
Bromsaren
Re: Teoritest
Detta kan variera väldigt mycket! Vissa har haft tur och kände igen nästan alla frågorna,men andra säger,att frågorna var helt olika!. Det kan bl a skilja på formuleringarna. Bilderna kanske inte heller är exakt lika dom som finns här.
Olikheterna beror på,att ingen får se dom "riktiga" frågorna av sekretesskäl.
Olikheterna beror på,att ingen får se dom "riktiga" frågorna av sekretesskäl.
-
Gäst
Jag gjorde teoriprovet igår och haft god hjälp av korkort.se! Jag tyckte frågorna här var lika dem jag fick på själva teoriprovet.
-
Logge
Jag tyckte att många frågor var nästan helt likadana när jag skrev upp, kanske skilde sig minimalt med några siffror och så, men i stort sett så var frågorna väldigt lika.
Klart att frågorna inte är exakt likadana, det skulle ju vara ett lagbrott
Klart att frågorna inte är exakt likadana, det skulle ju vara ett lagbrott

-
Belmica
Jag ska plugga via internet, på en trafikskola så jag vet att det blir likadana frågor
men jag ska kolla så klart ocksp här 

-
bubicca
Hej,
Om du talar nån annan språk går det skit bra att göra på det språk , även om man kan svenska, jag gjort på bosniska iaf , inte klarat några gånger, men i slutet gick det väldigt bra. Men iaf , frågorna e inte svåra, verkligen allting är från boken, o man kan få den minsta detaljen man tycker är inte viktig . Så läs allt !!!
Om du talar nån annan språk går det skit bra att göra på det språk , även om man kan svenska, jag gjort på bosniska iaf , inte klarat några gånger, men i slutet gick det väldigt bra. Men iaf , frågorna e inte svåra, verkligen allting är från boken, o man kan få den minsta detaljen man tycker är inte viktig . Så läs allt !!!
-
Belmica
Så klart att jag ska läsa hela boken i detaljer, och på andra språk (bosniska) vill inte, bara på svenska

-
Renato
Re: Teoritest / Förarprov
Hej! Jag vill tacka till Körkort.se för denna kurs, frågorna. Jag har klarat (Idag) teoriprovet för B körkortet. De flesta av de frågorna kände jag igen, även om de lades på ett anorlunda sätt. Mitt råd (Till alla som vill ta emot det är det) är att plugga konstant på denna sidan. Försök att förstå varför skall man göra så eller så. Det som är bra med denna "Utbildning" på Körkort.se är det att om man svarar fel på frågorna, så det visas en förklaring om varför. För mig som försöker att ta mitt körkort som "Privatist" det betyder enormt att jag kunde klara Teoriprovet , och på första försöket. Jag varvade "lektionerna" mellan körkort.se och Trafikskolans teoriboken. Men, allt är ju inte färdigt! Jag måste klara uppkörningen också, och jag vet att det inte bli det lätt! Men, ska försöka! Annars, det finns två månader till efter första försöket, heller hur? Fast, visst vill man klara det på den första.
Du, ha inte bråttom! Du, som jag kommer att klara detta.
Läs ordentlig och med förstånd.
Lycka till!
Du, ha inte bråttom! Du, som jag kommer att klara detta.
Läs ordentlig och med förstånd.
Lycka till!
hoppas att du lyckades med uppkörning Renato, och hoppas att jag ska klara hela 

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"