Lyssna noga på detta!

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
R N
Lyssna noga på detta!

Inläggav R N » 24 mar 2014 15:44

Jag vet en körskola som ligger i Stockholm. Den är så brutalt bra. Ordning och reda. Inget fusk inget utnyttjande eller liknande.

Dom sa t ex till mig att ---- du behöver inte fler lektioner, spara dina pengar. Du är nu redo att köra upp.

Har hört så mycket hemskt om skolor, både på nätet och från folk jag känner.
Känner 7 st förutom mig som gått eller går här och alla är nöjda. Alla som känner mig som vet jag har öga för kvalité väljer dom också! :)

Hör av er om ni vill veta var Stockholms bästa bilskola ligger :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Lyssna noga på detta!

Inläggav Gäst » 25 mar 2014 12:02

På förhand tackar jag dig, kan du vara snäll och tala om för mig vilken skola det är.
Mvh
Joe

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Lyssna noga på detta!

Inläggav Gäst » 25 mar 2014 21:26

Ringens bilskola! De är trevliga, proffsiga, och rekommenderar att man kör privat så mycket som möjligt. De uppmuntrar att handledare, om man kör privat ska vara med. Jag har kört med fyra olika lärare och de är väldigt proffsiga allihop. Om man berättar hur man lär in lättast rekommenderar de den lärare som passar bäst. (Jag köpte ett erbjudande, som endast var giltig en viss tid, därav så många olika lärare, jag var tvungen att boka in de tider som var lediga p.g.a. att jag blev sjuk.) läs recensioner på nätet. Jag är väldigt nöjd.

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"