Teoriprov

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst
Teoriprov

Inläggav Gäst » 21 jul 2014 21:02

Hejsan jag undrar om denna sida är bra för att klara av Teoriprovet ? jag gjorde teoriprovet idag o klarade av 41 rätt genom att bara Använda en app och trodde verkligen på att ja jag skulle klara av det. så jag undrar är det värt att köpa Medlemskap här o plugga här ellr ska jag fortsätta användan appen samt Elevecentralen ?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teoriprov

Inläggav Gäst » 21 jul 2014 21:58

oj då :( de var inte bra resultat, de bra att du skrev för att jag ska oxå göra teoriprov snart och lita på den här sida vet inte hur bra den är..?

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 00:27

Ja vet tyvärr inte hur bra den är jag ska uppdetara mitt medlemskap så snart så möjligt o plugga igen

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 07:19

Hej ja tycker att denna sidan är bra. glöm inte att plugga allmäna frågor ochså så ni inte bara sitter och nöter teori.

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 12:56

Mel kör jag på denna sida är det garanterat att man klarar det ?

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 16:06

Finns givetvis inga garantier!. Beror på dig själv,HUR du läser och fattar grejen!. Om du t ex bara rutinmässigt kör igenom frågorna UTAN att sätta dig in i frågorna och svaren dvs bara använder YTINLÄRNING,då är nog chanserna mindre!.

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 16:10

Men jag tänkte på denna sida är ju mycket bättre än om jag använder en app ?

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 16:23

Jag föreslår att du använder den här sidan, körkort.se som är den mest erkända sidan på nätet, med material framtaget av behöriga trafikutbildare, som uppdateras regelbundet. De få apparna som finns är utvecklade av privatpersoner som inte har någon behörighet eller erfarenhet av att ta fram material till körkortsutbildningar, de innehåller gamla frågor och ouppdaterat material som apptilverkarna stulit från andra sidor. Ta fram bra och aktuellt material kostar flera hundra tusen kronor!

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 22 jul 2014 16:36

jag tror också jag kommer ta körkortet om jag pluggar hos för man får svaren direkt efter man har gjort provet alltså Resultatet vilka som vart fel och vilka som blev rätt. för jag använder Elevecentralen och där så vissar dem aldrig dem rätta svaren.. och ibland hittar jag inte ens svaret i boken :( så jag kommer gå över till er oc kalra det här förbaskade provet!

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"