Missade bàda :(

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 03 nov 2014 03:37

Hejsan, missade teorin 51 rätt minsta krav 52 .. SURT ! :(
Och missade ochsà uppkörningen.. hadde en skit snäll "uppkörningsgubbe" ;)
men det räckte inte .. ända felet jag gjorde va dock att jag skulle byta fil ( var inte nödvändigt men ville ligga i höger för det är ju "bäst" .. ) sà jag blinkade i god tid men ingen ville släppa inn mig, dà blev jag lite närvös..
Och tillslut när nàgon äntligen lät mig hadde jag gett upp och slutade blinka och làg kvar i min fil för att inte ta risker (samma rikting eller màl som Högra filen) .. och han kuggade mig bara pà det tycker jag är lite surt .. :|
Jag körde upp kl. 15H30 i jönköping sà det vart jätte mycket trafik men inte en enda miss förutom filbytet.
Han sa sen när vi hadde parkerat jag kan inte godkänna blaa blaa .. men motiverade mig och sa att resten var perfekt.. men att om jag blinkar ska jag inn annar blir det förvirrande och FARLIGT :| jag tycket han var lite för pillg för bara den missen .
Jag har hört och läst folk som gjort "värre" och dom fick det ! :shock:

jag gör om bàda nu pà torsdag och fredag .. har tappat hoppet lite .. :( känns som jag aldrig kommer fà det :?

nàgon som har haft nàgot liknande ? hur mànga omprov blev det innan körkortet ? .. :?
eller nàgra bra tips? ..

Tack

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 03 nov 2014 08:21

Utan att känna till körningen i detalj,så tycker jag faktiskt,att det låter en smula petigt,om det "bara" var den detaljen!. Det händer väl då och då att man ändrar sig av någon anledning!.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 03 nov 2014 22:12

Japp tycker det va petigt .. iumed att allt annat var skit bra :) jag blev skit less när han sa att jag inte fick det .. och när han sa "felet" och inte gav mig körkortet bara för det . ville jag bara gràta !
Det värsta va när han sa att han tyckte jag skulle köra upp sà fort som möjligt och att han var säker pà att jag skulle fà det nästa gàng .. --'

men men .. Kör upp igen nu om nàgra dar hoppas det blir ett jävla körkort den här gàngen ;)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 04 nov 2014 19:51

Av erfarenhet vet jag,att många förarprövare hade godkänt provet trots denna tveksamheten!.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 05 nov 2014 02:40

tack, Ja det va vad jag hadde hört ochsà men men .. :roll:
hoppas att det gàr lika bra den här gàngen och lite bättre ;)
Skulle inte va emot ett litet körkort .. :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 07 nov 2014 21:41

Hello, lite update pà mitt körkort klarade teorin igàr pà andra försöket ;) 55 / 65 :)
och klarade uppkörningen idag körde bara i 30 min, kul och skönt äntligen !
Tack alla . ;)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Missade bàda :(

Inläggav Gäst » 07 nov 2014 23:44

Grattis! Hur var frågorna på teoriprovet? var dom liknande som här? Tror du att man har någon chans om man klarar dom här?


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"