jag är väldigt besviken ,jag gjorde femte teoriprovet i dag men fick jag 50 av 65 . jag vet inte på vilket sätt kan man plugga för att klara teori provet . jag har läste boken många gånger och pluggat på körskolan .
snälla ,hjälpa mig , finns någon som klarade kunskap provet efter plugg på frågorna i körkort.se .
Med vänlig hälsning
kuggade teori prov 5gånger
Re: kuggade teori prov 5gånger
Hej Abdi, om du läser tidigare postningar i forumet ser du att det är många som har haft stor hjälp med att klara provet genom att plugga på körkort.se Det verkar helt enkelt som du behöver lägga mer tid på att plugga din körkortsteori tyvär finns det inga genvägar mer än att plugga hårt och långsiktigt och lägga ner den tiden som krävs. Pluggar du här på körkor.se är det också som många redan har sagt viktigt att du inte bara svarar på frågorna utan också förstår svaret. Lycka till, snart kommer du klara provet, ge inte upp!
Kuggade teoriprovet idag hade 51 rätt, Sjukt besviken på mig själv
vad var svårt på provet vad behöver jag tänka på ska boka snart
jag funderar på att jag ska börja körskolan tänkte jag att ni kommer lära mig jätte snabbt min drömmer är om jag ska få snart mitt körkort er hemsidan är bästa når jag såg denna jag är mycket nöjd hoppas att jag kommer att klara av det
Jag håller själv på och läser. Jag rekommenderar att ni gör många teoriprov på körkort.se
hur många prov på denna sida tycker ni man ska göra hinnan man bokar prov?
Omöjligt att svara på! Det är individuellt hur lätt/svårt man har att lära och förstå!. Det viktiga är,att man inte besvarar frågorna slentrianmässigt utan att skaffa sig djupare kunskaper!.Dvs djupinlärning! Motsats till ytinlärning!.
okej har gjort snart 50 teori prov på sidan är fullt godkänt även i märken och övningar Men skulle ni boka prov för skrivning då? när jag gör provet så får jag mellan 58-60 rätt
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"