kuggade teori prov 5gånger

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Abdi I
Inlägg: 1
Blev medlem: 20 feb 2014 14:30

kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Abdi I » 12 jan 2015 21:27

jag är väldigt besviken ,jag gjorde femte teoriprovet i dag men fick jag 50 av 65 . jag vet inte på vilket sätt kan man plugga för att klara teori provet . jag har läste boken många gånger och pluggat på körskolan .
snälla ,hjälpa mig , finns någon som klarade kunskap provet efter plugg på frågorna i körkort.se .

Med vänlig hälsning

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 12 jan 2015 22:20

Hej Abdi, om du läser tidigare postningar i forumet ser du att det är många som har haft stor hjälp med att klara provet genom att plugga på körkort.se Det verkar helt enkelt som du behöver lägga mer tid på att plugga din körkortsteori tyvär finns det inga genvägar mer än att plugga hårt och långsiktigt och lägga ner den tiden som krävs. Pluggar du här på körkor.se är det också som många redan har sagt viktigt att du inte bara svarar på frågorna utan också förstår svaret. Lycka till, snart kommer du klara provet, ge inte upp!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 19 jan 2015 18:16

Kuggade teoriprovet idag hade 51 rätt, Sjukt besviken på mig själv

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 19 jan 2015 19:21

D lugnt du klarar nästa gång. Jag kuggade båda :cry:

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 19 jan 2015 19:22

vad var svårt på provet vad behöver jag tänka på ska boka snart :)

Användarvisningsbild
Ensermu T
Inlägg: 1
Blev medlem: 20 jan 2015 12:50

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Ensermu T » 20 jan 2015 14:33

:) :) :) jag funderar på att jag ska börja körskolan tänkte jag att ni kommer lära mig jätte snabbt min drömmer är om jag ska få snart mitt körkort er hemsidan är bästa når jag såg denna jag är mycket nöjd hoppas att jag kommer att klara av det

Användarvisningsbild
Jawed M
Inlägg: 1
Blev medlem: 25 mar 2013 19:13

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Jawed M » 20 jan 2015 16:55

Jag håller själv på och läser. Jag rekommenderar att ni gör många teoriprov på körkort.se

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 20 jan 2015 18:43

hur många prov på denna sida tycker ni man ska göra hinnan man bokar prov? :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 20 jan 2015 18:58

Omöjligt att svara på! Det är individuellt hur lätt/svårt man har att lära och förstå!. Det viktiga är,att man inte besvarar frågorna slentrianmässigt utan att skaffa sig djupare kunskaper!.Dvs djupinlärning! Motsats till ytinlärning!.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: kuggade teori prov 5gånger

Inläggav Gäst » 20 jan 2015 19:04

okej har gjort snart 50 teori prov på sidan är fullt godkänt även i märken och övningar :D Men skulle ni boka prov för skrivning då? när jag gör provet så får jag mellan 58-60 rätt


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"