en nervös tjej

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

en nervös tjej

Inläggav Gäst » 22 jan 2015 13:34

Hej nu väntar jag på att jag ska få hem min kod så jag kan boka proven men är så himla nervös att man inte kanske klarar teorin. Hur gjorde tränade ni inför teorin? :)

Användarvisningsbild
Gäst

en stadig mad ;)

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 08:21

Äsch spelar roll om du inte klarar det, man bokar bara ett nytt :) jag läste boken 1 gång och gjort kanske 20 prov på denna sida och läst skyltar ett par gånger i en separat bok.
Jag är inte nervös :p 325kr och vips får du ett nytt prov ju ? :)

Användarvisningsbild
Gäst

stadig man

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 08:27

Jag har själv uppkörning + prov om lite mer en 1 vecka :D jag kan ge dig lite tips om du vill? :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 10:00

Ja det får du gärna göra jag är alltid nervös när jag måste göra något prov hehe :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 10:19

okej :) jajo alla är väl lite nervösa inför prov menä det är ju varken farligt eller gör ont.
Dra en 500ml energi dricka eller en kopp svart kaffe så ska du se att det eskalerar på provet :D det är faktiskt inte farligare en att betala 325kr igen hehe du får trotsallt göra hur många prov du vill :P

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 10:29

hehe aa kommer dicka mycket kaffe den dan haha använder inte kik längre :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 10:36

omeh :P är man trött på proven går det sämre tycker jag men är man pigg så brukar det funka bättre haha :)
Hur går det med frågorna på sidan då ? :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 11:08

jag sitter och pluggar kanske 2 timmar om dagen i 2 veckor och ligger på gränsen bedoende på vad man får för frågor.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: en nervös tjej

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 12:25

jag ligger mellan 56-60 och pluggar varje idag och har gjort det i 3 månader :)

Användarvisningsbild
Gäst

stadig man

Inläggav Gäst » 23 jan 2015 13:08

jag bokade prov och uppkörning första jag gjorde så att man har ett mål.
Iochmed att i sthlm är det 1 månads kö tid till uppkörningen så^^
Det blev lite som i skolan mer att provet är XX den dagen så pluggar man så mycket man känner tills det och det involverade 0-4 timmar om dagen och är ungefär 8-10 timmar i veckan.
Jag ligger då på gränsen beroende vad man får för prov hehe. mitt bästa är 60 av 65 och då har jag bara gjort 5 prov.


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"