uppskrivning

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

uppskrivning

Inläggav Gäst » 28 jan 2015 11:17

Hej
Har skrivit upp nu fyra gånger och klara inte testet
för uppskrivning
behöver lite råd och tips hur jag ska klara det nästa
vecka.
Mvh j

Användarvisningsbild
Gäst

Re: uppskrivning

Inläggav Gäst » 03 feb 2015 23:07

Idag gjorde jag min 4e uppskrivning... :(
Jag klarar alla teoriproven på internet, läst boken, blivit förhörd.. Och alla säger att jag är duktig. Då jag förklarar varför svaren jag väljer är rätt... Dvs jag inte bara vet svaret, utan även varför det är rätt.

Så jag pratade med hon i receptionen och förklarade för henne hur jag har gjort och varför jag inte blir godkänd. Hennes svar var då att jag pluggar för mycket, att det blir alldeles för mycket för mig, så när det väl gäller så blir det helt stopp.. Så hennes tips till mig var att lägga teoriboken åt sidan iaf denna veckan ut, sen boka nytt prov tidigast om 2 veckor, och då ska jag plugga två dagar innan sen inget mer... Och absolut inte plugga direkt innan uppskrivningen (jag sa att jag hade gjort det, och då sa hon att det var det värsta jag kunde göra) ... Så dem tipsen fick jag....Men jag vill inte vänta med att plugga, det enda jag vill är att plugga, jag hade velat skriva upp idag igen om jag kunde, eller imorgon..... Jag vill INTE vänta.... Men frågan är om jag ska? Eftersom hon sa att det vore bäst för mig.

Första uppskrivningen pluggade jag bara kvällen innan, det resulterade att jag fick 44poäng.
Andra uppskrivningen (pluggade mycket) resultat 47poäng.
Tredje uppskrivningen (pluggade mycket igen, tog nya test osv) Resultat 50poäng.