prov på fredag

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

prov på fredag

Inläggav Gäst » 16 mar 2015 19:03

hej ja nu på fredag så ska jag göra teori provet det är första gången och är super nervös jag har godkänt på trafiks skolans prov och här får jag runt 58-63 men tänkte höra dem som nyss har gjort provet kan ge lite typs och finns det någon här som ska göra det på fredag? :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: prov på fredag

Inläggav Gäst » 17 mar 2015 18:26

Jag ska också göra mitt prov på fredag. Fyller år! Jag är inte nervös men så typ "rädd" att jag inte ska klara det.. Men jag gör testprojekt å så hela tiden och rättar mina fel. Så får vi se hur det går.. Lycka till!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: prov på fredag

Inläggav Gäst » 18 mar 2015 12:36

ja man vi ju klara det på första försöket men vilken tid gör du provet?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: prov på fredag

Inläggav Gäst » 19 mar 2015 14:14

lycka till med provet! jag hade min min teoriprov i måndags ... fick tyvärr 49/65.
hoppa över frågorna så fort du är osäker (flagga) dom o gå tillbaka till dom efter du har besvarat hela provet. Det va felet jag gjorde. Jag blev osäker o läste frågorna om och om igen ... Jag hade helt plötsligt 15 min kvar och hade nästan halva provet kvar. Blev så tressad mot slutet att jag inte ens hann kolla igenom provet eller kolla igenom frågorna jag hade flaggat. :cry:


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"