Vidrig körlärare

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

Re: Vidrig körlärare

Inläggav Gäst » 29 mar 2015 11:38

ja, visst är det konstigt? efter nästan 30 lektioner märker hon plötsligt att jag lärt mig kopplingen fel?! Inte ens chefen som gjorde provuppkörningen märkte detta? Ibland känns det som om hon vill klaga bara för att?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Vidrig körlärare

Inläggav Gäst » 29 mar 2015 12:06

Bl a kopplingsarbetet är något man lägger märke till direkt!. Försökte ni öva och rätta till detta under pågående lektion eller var det något,du fick reda på när lektionen var slut??.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Vidrig körlärare

Inläggav Gäst » 29 mar 2015 12:52

skit i körkortsläraren!!! hon vill dethär! hon vill att du ska misslyckas för dom får in pengar för varje extra lektion du tar. bara bryt kontakten med den körskolan och gå hem ovh boka prov och uppkörning självmant! :!:

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Vidrig körlärare

Inläggav Gäst » 29 mar 2015 14:40

<quote>Bl a kopplingsarbetet är något man lägger märke till direkt!. Försökte ni öva och rätta till detta under pågående lektion eller var det något,du fick reda på när lektionen var slut??.</quote>

nej hon sa det underlektionen på motorvägen, men gav mig ingen chans att rätta till, eller lära mig rätt. känns konstigt att säga det efter så många lektioner...?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Vidrig körlärare

Inläggav Gäst » 27 maj 2015 18:27

Lösningen är enkel. Byt trafikskola. Problem löst.


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"