Andra teoriprov i morgon, tips?

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 14 jun 2015 19:25

I morgon har jag mitt andra teoriprov, fick 49 på det förra. Och då hade jag dagen innan hittat till denna sida (körde STR innan) och fick då som mest 49 rätt på ett teoriprov (över 60 rätt på STR), nu har jag pluggat i en timme dagligen på denna sida och får nästan alltid över 53 rätt. Vad jag gillar med denna sida är att man får aldrig riktigt samma frågor utan man får olika och på STR var det nästan alltid exakt samma frågor och då lär man sig inget.
Men som sagt för det mesta så får jag godkänt på teoriprov på denna sida, vad tror ni att jag har för chanser i morgon?
Kan jag göra något för att få ännu bättre kunskap?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 14 jun 2015 20:12

jag har haft 2 teoriprov, 44 respektive 51 på mina prov... jag har tidigare bara använt mig av elevcentralen.se.. där klarar ja alltid slutprovet.. men deras frågor ställs ju på ett helt annorlunda sätt. nu har ja mitt 3:e prov i veckan och hoppas på bättre lycka nu när ja kör på denna sida... ja ska gneta här varje dag fram tills innan provet... samt även "skugga" igenom böckerna lite också.


jag hoppas du har större chans denna gång.. likaså jag själv.. så får vi väl återkomma med hur de gick för oss båda..

/ Jimmy

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 15 jun 2015 16:18

Gäst skrev:
> jag har haft 2 teoriprov, 44 respektive 51 på mina prov... jag har tidigare bara
> använt mig av elevcentralen.se.. där klarar ja alltid slutprovet.. men deras frågor
> ställs ju på ett helt annorlunda sätt. nu har ja mitt 3:e prov i veckan och hoppas
> på bättre lycka nu när ja kör på denna sida... ja ska gneta här varje dag fram tills
> innan provet... samt även "skugga" igenom böckerna lite också.
>
>
> jag hoppas du har större chans denna gång.. likaså jag själv.. så får vi väl återkomma
> med hur de gick för oss båda..
>
> / Jimmy


Jag har nyss gjort teoriprovet och fick 56 rätt. Kan säga att allt är denna sidas förtjänst! Hade jag fortsatt att plugga på STR så hade jag antagligen kuggat mig idag med.

Lycka till på provet Jimmy, hoppas du klarar det! :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 15 jun 2015 16:40

fasen va skönt för dej :D grattis!!!!

ja jag hoppas jag med klarar mitt nu, ja sitter här å nöter på olika övningar hela tiden.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 15 jun 2015 16:40

tilläggas är att ja gör A teorin för B har ja redan

Användarvisningsbild
Spow S
Inlägg: 2
Blev medlem: 13 jun 2015 15:09

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Spow S » 16 jun 2015 17:46

Ska göra teorin imorgon för B och har också bara gjort elevcentralens frågor innan :)
Ja köpte en månads medlemskap här för 4 dagar sen och frågorna är mycket bättre här tycker jag så det känns som en bra investering för att lättare klara provet, får 58-60 rätt här utan större problem varje gång :D håller också på att läsa ut körkortsboken för andra gången så blir nog en sen kväll med boken idag.
Roliga är att jag är mer nervös för hela grejjen med att ta foto och skriva sin namnteckning på dem där digitala saken än att genomföra själva provet hah.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 16 jun 2015 18:49

skriver också prov imorgon fast på A... jag ska läsa endel saker ur böckerna idag... men mest ska ja sitta å köra tester både här och på elevcentralen... hoppas som fasen att man klarar de imorgon..

lycka till du med imorn!

Användarvisningsbild
Spow S
Inlägg: 2
Blev medlem: 13 jun 2015 15:09

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Spow S » 16 jun 2015 21:58

Lycka till! återkommer med resultat imorgon.

Edit: Blev godkänd idag på första försöket, 59 av 65 rätt! :D
Edit 2: Idag klarade jag uppkörning också utan anmärkningar så nu har man kortet! :)
Senast redigerad av 1 Spow S, redigerad totalt 18 gånger.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Andra teoriprov i morgon, tips?

Inläggav Gäst » 17 jun 2015 15:02

Grattis vad kul!! :)

Hoppas det går bra för Jimmy med! :D Håller tummarna!


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"