Snälla hjälp!

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst

Snälla hjälp!

Inläggav Gäst » 21 okt 2016 15:51

Hej,

igår råkade jag ut för något som är jättejobbigt. Jag körde en kombi bil, och skulle parkera i ett parkeringshus (som är kamerabevakad). Parkeringsplatsen var trångt, och bilen jämte var jättestor och felparkerad. När jag skulle köra in min bil i parkeringsplatsen så råkade bilen bli jättenära den stora bilen och det kom ett litet ljud, så därför stannade jag direkt, och rättade till min bil. Jag kolla den andra bilen och det var absolut ingen skada i den andra bilen. Det enda som hände som den andra bilen är att smutsen i stället som min bil gnuggade bilen, försvann, så bilen blev lite vitare där. Men det var inga mer skador, och inte på min bil heller, det var bara lite vit färg på den andra, men det var ingen annan skada på den andra bilen. Därför körde jag iväg sen, utan att göra något. Jag har inte hört något än, men räckans detta som smitning? det var ingen olycka, eller? Det var självklart vittnen där, men jag tror att själva ägaren till bilen kommer att märka något, ska jag göra något speciellt, kanske ringa? måste också säga att ingen har ringt mig än. Jag är jätteorolig nu och rädd, jag inte ens haft körkortet i ett år! :oops: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Användarvisningsbild
Long N
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 okt 2016 23:52

Re: Snälla hjälp!

Inläggav Long N » 22 okt 2016 02:18

hej !
Inga problem, jag låva. min bro gjorde den somma som dig innan men det var bra .
Det är erfarenhet för din nästa gång :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Snälla hjälp!

Inläggav Gäst » 25 okt 2016 08:36

Tror inte det är någon fara, men jag hade nog lämnat mitt namn och nummer utifall att, bara så man slipper gå runt med dåligt samvete och vara orolig. ;)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Snälla hjälp!

Inläggav Gäst » 25 okt 2016 11:54

Finns väl knappast någon anledning,om det inte syntes något på bilarna?. Risken finns,att ägaren "passar på" att reparera en gammal skada!

Användarvisningsbild
oscar79
Inlägg: 1
Blev medlem: 21 aug 2017 14:05

Re: Snälla hjälp!

Inläggav oscar79 » 13 sep 2017 21:12

Det finns ingen anledning att oroa sig för!
LanMe Sverige


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"