Ändring utav svar!!!

Posta här om allt som inte passar in i någan annan kategori
Användarvisningsbild
Johnny S
Inlägg: 2
Blev medlem: 20 maj 2013 21:28

Ändring utav svar!!!

Inläggav Johnny S » 18 jun 2013 17:17

Jag gjorde nyligen ett test på felbesvarade frågor och blev godkänd med 9 frågor fel. När jag gick igenom dom la jag märke till att dom hade ändrat svaret på frågan om en handledare måste vara en van och skicklig förare. Första gången jag fick den frågan så var svaret att det bara behövdes att handledaren hade gått handledar utbildningen. Denna gången svarade jag just det som svar men fick veta att det var fel for nu var det så att handledaren måste vara en van och skicklig förare för att få vara handledare åt en.


Har någon annan på denna sidan märkt av att någon eller flera frågor har fått sina svar ändrade till det som var rätt första gången var fel den andra gången ni fick frågan eller är det bara jag?

/Johnny

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: Ändring utav svar!!!

Inläggav Korkort_se » 18 jun 2013 18:08

Hej Johny!

Det finns ingen möjlighet att de rätta svaren ändras och visas olika på olika prov. Du har med 100% säkerhet i all hast klickat i fel svar och helt enkelt inte uppmärksammat det förän du gått igenom ditt prov. Vänligen skicka screenshots till vår kundeservice (inte på forumet) på dina två prov där du säger att de rätta svaren är olika så ska vi kan jämföra och gå gå igenom det! Lycka till!
Med bästa hälsningar, Körkort.se

Användarvisningsbild
Johnny S
Inlägg: 2
Blev medlem: 20 maj 2013 21:28

Re: Ändring utav svar!!!

Inläggav Johnny S » 18 jun 2013 19:08

Ursäkta detta. Ni hade rätt. Jag hade råkat trycka på samma svar på båda gångerna men såg fel. Så felet var hos mig och jag ber om ursäkt detta.

Jag kommer att ta bort denna tråd efter erat svar.

/Johnny

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: Ändring utav svar!!!

Inläggav Korkort_se » 18 jun 2013 21:29

Hej Johnny! Det är inga problem och du kan låta tråden vara kvar eftersom detta ibland även händer andra användare. Vi uppdaterar och förbättrar våra körkortsfrågor kontinuerligt så ibland kan det hända att en fråga har ändrats eller förtydligats, men det ska dock inte påverka svar på redan gjorda prov. Lycka till!
Med bästa hälsningar, Körkort.se


Återgå till "Övrigt"