Klarade teoriprovet!

Posta här om allt som handlar om att ta motorcykelkörkort. Tips inför manöverprovet, olika typer av körkortsbehörigheter, vad kostar det.
Användarvisningsbild
Mikael

Klarade teoriprovet!

Inläggav Mikael » 18 aug 2010 10:06

Jag pluggade enbart här på Körkort.se och klarade provet för A-kortet.
Dock så har jag ju redan B-kort så jag hade väl lite på köpet. =)

Användarvisningsbild
Jocke

Re: Klarade teoriprovet!

Inläggav Jocke » 18 aug 2010 10:07

Grattis!. Genom ditt B-kort så hade du sannolikt en del på "köpet"!.

Användarvisningsbild
Lillebror
Inlägg: 2
Blev medlem: 25 aug 2010 21:50

Re: Klarade teoriprovet!

Inläggav Lillebror » 25 aug 2010 22:05

Samma här. :D
Körkort.se i 40 timmar (ungefär) å sen skriva.

Användarvisningsbild
Per T

TACK

Inläggav Per T » 16 maj 2011 13:56

Samma här, teoriprovet för är nu avklarat. Uppkörning för A om 3 veckor...

Faktiskt ett stort tack till körkort.se. Klockrent upplägg att kunna få faktan om det man svarat fel på direkt när man går igenom det utan att behöva leta i boken. Visserligen ger väl bokbläddring kringkunskaper när man bläddrar, men körkort.se upplägget är ruskigt tidseffektivt för att hitta sina luckor och snabbt täppa till dem.

Jag hade självförvållat bara en dryg vecka på mig att plugga in teorin för A. Tröstlöst öppna boken utan nötte på körkort.se till dess att jag hade mellan 95 coh 100% på de aktuella proven, sammanlagt ca 10 timmar.
Fick vid provet hos trafikverket 3 fel och man får ha 13 så jag är grymt nöjd.

\Per

ps:
Dock kan det inte nog understrykas att frågorna på provet hos trafikverket är helt andra frågor än de på körkort.se men men kunskapen för att kunna svaret är desamma.
ds

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: Klarade teoriprovet!

Inläggav Korkort_se » 16 maj 2011 14:06

Hej och först och främst grattis!

Angående att frågorna är annorlunda på teoriprovet än på vår hemsida så beror det på att teoriprovet är konfidentiellt. Det är alltså enligt lag förbjudet att kopiera hela provet eller delar av det. Därför har vårt team av experter utformat frågorna så att de ska vara snarlika de som kommer på teoriprovet, samt för att ge en komplett förståelse över alla moment som kommer på det "riktiga" teoriprovet. Vår erfarenhet visar att vi har hittat rätt med detta koncept och att alla som lägger ner den tid som krävs (vilket ju är rätt individuellt) klarar teoriprovet efter att ha använt vår tjänst.

Men ja - där har du svar på varför frågorna inte ser ut exakt som de gör på teoriprovet. Det skulle helt enkelt vara olagligt!

Hur som helst - det är alltid trevligt att höra feedback kring ens tjänst och återigen gratulerar vi till avklarat prov!
Med bästa hälsningar, Körkort.se


Återgå till "Motorcykelkörkort - behörighet (A, A1, A2)"