Teori Ak

Posta här om allt som handlar om att ta motorcykelkörkort. Tips inför manöverprovet, olika typer av körkortsbehörigheter, vad kostar det.
Användarvisningsbild
Tobiasanander A
Inlägg: 5
Blev medlem: 11 aug 2013 21:08

Teori Ak

Inläggav Tobiasanander A » 11 sep 2013 04:58

Idag blir det först risk 2 sen direkt efter risk 1.

Skrivning teori i morgon, Jag har övat med denna sida som en galning och hoppas att det kommer att räcka.

(även läst boken bara en gång)!!

Så nu vill jag att alla ni som gett mig insperation på denna sida, GE MIG ÄNNU MER NU!!! :D

Återkommer med info bur det gick.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teori Ak

Inläggav Gäst » 11 sep 2013 12:32

Lycka till, kommer gå bra! ;) :) :) :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teori Ak

Inläggav Gäst » 11 sep 2013 14:28

Jag tycker denna sidan verkar någorlunda bra... men jag tycker att det borde finnas flera alternativ vid köp av tester... Jag har en dag kvar till uppskrivning och jag vill mest göra tester från olika sidor för att se veriationerna... och jag tycker i alla fall det borde typ vara 1 veckas gratistester..... 8-)

Användarvisningsbild
Gäst

tjobidoo

Inläggav Gäst » 11 sep 2013 14:31

jag har med skrivning imorgon...hoppas det kommer gå bra för dig... :P :P
Men om man ska ha en riktigt bra körkortsida så ska man vara med i elevcentralen.. på en körskola. dom är bäst om man vet att dom frågorna som kommer på kunskapsprovet. att det är ungefär samma på elevcentralen... men denna sida verkar någorlunda...

Användarvisningsbild
Tobiasanander A
Inlägg: 5
Blev medlem: 11 aug 2013 21:08

Re: Teori Ak

Inläggav Tobiasanander A » 11 sep 2013 21:22

Risk 1 samt 2 avklarat.. gick kanon bra.. bra dag men dyr 3500 spänn. puhh.. imorn skrivning. :D

Användarvisningsbild
Tobiasanander A
Inlägg: 5
Blev medlem: 11 aug 2013 21:08

Re: Teori Ak

Inläggav Tobiasanander A » 12 sep 2013 21:20

Kuggade på skrivningen tyvärr. Bara köra på igen!!! Påt barra

Användarvisningsbild
Tobiasanander A
Inlägg: 5
Blev medlem: 11 aug 2013 21:08

Re: Teori Ak

Inläggav Tobiasanander A » 03 okt 2013 19:02

Nu så, Teorin fixad. Denna sida har hjälpt till mkt. Faktum är att jag endast läst en gång i boken.. Känns riktigt bra, bara det att det inte finns tider att köra upp på nu i oktober.. Tar uppkörningen nästa år i maj :D ... lycka till nu alla!!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Teori Ak

Inläggav Gäst » 03 okt 2013 20:24

Grattis riktigt gött att du klarade det!
Har själv skrivning imorn och är svinnervös fast än jag både läst mycket i boken och pluggat här på siten, men att läsa att du klarade det utan att ens tittat mycket i boken gör mig lite lugnare. :D


Återgå till "Motorcykelkörkort - behörighet (A, A1, A2)"