Tack för nästan en månad här

Posta här om allt som handlar om att ta motorcykelkörkort. Tips inför manöverprovet, olika typer av körkortsbehörigheter, vad kostar det.
Användarvisningsbild
Gäst

Tack för nästan en månad här

Inläggav Gäst » 09 aug 2016 17:28

Då är teoriprovet för mc obegränsat färdigt, gick jättebra :-) De fel jag hade var baserat på frågor om miljö samt trafikregler, lite snabb läsning från min sida på vissa frågor.... Full pott på de områden jag anser viktigt ang. mc-körning vilket är fordonskännedom och manövrering, trafiksäkerhet samt personliga förutsättningar. Har haft bra nytta av denna sida och tackar för min tid här. Låter kontot vara kvar ett tag ifall någon vill ställa frågor om uppskrivningen. Önskar er alla som är på gång inför skrivning ett stort lycka till samt ett tips; läs HELA frågan, gärna två gånger samt var inte orolig för tidsåtgången, det räcker gott och väl

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Tack för nästan en månad här

Inläggav Gäst » 09 aug 2016 22:34

Tja! Kommer att ta mitt a2 teoriprov nu på fredag och undrar hur många prov du gjorde totalt? Och hur gick dom? Knappt ett år sedan jag tog b kortet så jag känner igen mycket i frågorna därifrån men är det några saker du som gjort provet tycker man ska träna särskillt på?

Tack på förhand!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Tack för nästan en månad här

Inläggav Gäst » 15 aug 2016 14:33

Hej, ursäkta sent svar. Jag gjorde en skrivning för mitt A-kort, trafikregler verka ligga som största del, så vara mitt prov i alla fall.


Återgå till "Motorcykelkörkort - behörighet (A, A1, A2)"