svårt för teorin HJÄLP!

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
natalie seppinen

svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav natalie seppinen » 14 mar 2012 02:09

hej alla nattugglor! här sitter jag och pluggar för fulla muggar, börja med denna sida idag då jag tidigare har pluggat på trafikskolan TEO 2012(länge) och på sidan korkortonline.se (ca 1 vecka), har gjort teoriprovet 2ggr redan och kuggat :( är det nån som vet ett bra sätt för en person som har svårt att komma ihåg allt? jag har haft jätte problem med trafiksäkerheten och trafikreglerna dem viktigaste punkterna :S känns så där.... Men köra kan jag :) tacksam för svar från en stressad person som ska göra om provet på torsdag :S nervös så jag mår illa

Användarvisningsbild
william__92a@hotmail.com

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav william__92a@hotmail.com » 14 mar 2012 02:41

Hej! Gör bara så många frågor du hinner. Öva extra på det du tycker är svårt, variera gärna sidorna. Korkortonline.se tycker jag är väldigt bra också så där gör jag en hel del frågor. Lycka till, nervös borde du inte vara :)

Användarvisningsbild
natalie seppinen

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav natalie seppinen » 14 mar 2012 02:45


Användarvisningsbild
Gäst

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav Gäst » 14 mar 2012 16:53

jag hade lite av samma problem som dig, men sedan började jag plugga här på korkort.se och då löste sig det mesta, gillade särskilt funktionen som de har här att man kan göra test som baseras på frågor man svarat fel på tidigare, täpper till kunskapsluckorna på en gång

hade sjukt svårt att komma ihåg alla siffror...

Användarvisningsbild
AC365

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav AC365 » 17 apr 2012 23:21

hej, jag hade nästan samma problematik med mitt teoriprov och vart kuggad 2 ggr så mitt råd till dig om det nu kan vara till någon hjälp ÄR att du sätter lite extra krut på just det du har lite svårare för och ändå övar på dom andra frågorna också förstås och sen önskar jag dig stort lycka till med körkorts teoriprovet ;) 8-)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav Gäst » 06 jun 2013 19:45

Hejsan Natalie. Du kan alltid be att få åka en sväng med någon som du känner och leta lite skyltar som du kan träna dig på samtidigt som du ser hur personen du är med + andra beter sig runt den t.ex. 2 flugor i en smäll. Lycka till (idag).

Användarvisningsbild
Gäst

Re: svårt för teorin HJÄLP!

Inläggav Gäst » 06 jun 2013 19:47

Gäst skrev:
> Hejsan Natalie. Du kan alltid be att få åka en sväng med någon som du
> känner och leta lite skyltar som du kan träna dig på samtidigt som du ser
> hur personen du är med + andra beter sig runt den t.ex. 2 flugor i en
> smäll. Lycka till (idag).

Såg just att tråden var några månader gammal men om du misslyckades eller till er andra som läser här kan ju alltid följa mitt tips.
Mvh


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"