Har kuggat 3 gånger...

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Johanna ottosen

Re: Har kuggat 4 gånger

Inläggav Johanna ottosen » 19 feb 2018 18:09

usch! Fick 51 av 52 på teoriprovet! Man blir så trött alltså har verkligen gett allt för att klara detta fick först 45 sen 48 sen 49 nu 51 idag skrev jag nytt prov och fick helt plötsligt 47 hur?????? Vad ska man göra

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 27 feb 2018 07:49

Var ligger dina fel? Inom samma område för det mesta? I så fall använd boken och fördjupa dina kunskaper! Dessutom kan det vara bra,att köra så många OLIKA tester som möjligt och inte bara köra med samma! Då kommer svaren rutinmässigt utan eftertanke! "Bra,den var rätt". Och man blir glad!. Men VARFÖR var det det svaret??? Nästa gång kan frågan vara omformulerad med ett annat svar,och då blir man lätt ställd om kunskapen är för dålig! Man "kan" den frågan och det svaret!!! Lycka till!!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 24 jul 2018 14:28

Jag vill bara tacka för hjälpen!
Jag klarade provet idag på fjärde försöket och de va med mycket hjälp av er! :D

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 21 jan 2019 19:16

Heh jag bar kuggat några gånger nu och har prov nu på onsdag. Jag testar några sidornpå nätet och läser I broken hoppas verkligen art jag karat det nu. Önska mig lycka till.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 18 mar 2019 19:21

jag har kuggat tå ggr, (på mitt am körkort) 50 och sedan 51, så himla trött på att jag e så nära, ska iallafall skriva upp imon igen, wish me luck ;)
Btw, tips? :?:

Användarvisningsbild
Oliver70cc

Re: Har kuggat 2 gånger...

Inläggav Oliver70cc » 25 mar 2019 21:37

Har kuggat 2 gånger nu första 40 och andra 49. Ska göra provet igen om 2 dagar. Är skit nervös men borde fixa det om jag öppnar am boken för första gången ;) Uppdaterar hur det gick

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Gäst » 26 mar 2019 15:46

40 och 49?. Tyder på bristande kunskaper! Du bör nog läsa på en del inför nästa prov! Det kostar ju dessutom pengar!

Användarvisningsbild
...

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav ... » 05 jun 2019 16:32

kuggade mitt första prov idag med 49 rätt. jag har bokat ett nytt prov på måndag och jag ska läsa boken den här gången.
jag kommer göra allt för att inte kugga igen, har någon något förslag?

Användarvisningsbild
okänd

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav okänd » 12 jun 2019 14:10

jag kuggade mitt första prov o fick 50 och på det andra 48???? ska göra mitt tredje imorgon och har verkligen pluggat när jag haft tid. Det viktiga att tänka på eller det jag tänker är att dom vill liksom förvirra dig så mycket som möjligt med deras t. ex "trafiksituations frågor" som dom flesta säkert vet så är dom skit löjliga och man blir helt förvirrad men det gäller bara att tänka logiskt och att ha kunskap. Det gäller även att man är fokuserad på frågan och läser hela frågan, sen måste man också tänka att vissa ord i frågan har dom lagt till för att göra dig förvirrad eftersom det ordet inte hade med svaret o göra.

jag har iallafall läst AM boken 1 gång men kan varje sida utantill, sen har jag pluggat på körkort.nu och fått 100% på alla instuderings delar. Jag har också gjort deras prov och fått godkänt över 10 ggr, sen har jag även gjort lite andra prov på nätet.

men nu taggar jag inför imorgon!!!!

Användarvisningsbild
Shahin

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Shahin » 12 nov 2019 22:31

Jag fick 49, 50 och uppkörning 2 gånger inget tur.


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"