Har kuggat 3 gånger...

Här pratar vi om allt som handlar om ta EU-mopedkörkort. Vilka regler gäller, hur svårt är kunskapsprovet med mera.
Användarvisningsbild
Professorn

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Professorn » 20 okt 2020 20:27

Grattis! Du har tydligen jobbat metodiskt och målmedvetet!

Användarvisningsbild
Marklundt

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Marklundt » 14 jan 2021 17:13

:D ge inte upp 3 gånger är bara 10% av 30 sedan har du vintern på dig träna balansen

Användarvisningsbild
Marklundt

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Marklundt » 15 jan 2021 19:44

:D har redan am körkort och önskar er lycka till

Användarvisningsbild
Wille123ww1

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Wille123ww1 » 16 mar 2021 13:45

Har provet imon och läst boken 4 gånger och gott testen på datorn 33 gånger kommer jag klara det

Användarvisningsbild
rockol

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav rockol » 19 mar 2021 21:59

:D har skrivit mc 14ggr och inte klarat än det kommer det kommer.

Användarvisningsbild
Therese

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav Therese » 19 jul 2021 18:34

Nu är det så att jag har kuggat 3 gånger och ska skriva min 4gång på måndag nästa vecka, finns det någon där utte som kanske varit eller äe med om samma sak ssom skulle villa hjälpa mig eleer han några bra tips på hur man gör at att alt blir kanske lite roligare jag behöver värkligen eran hjälp med detta. (jag är 15 år och ska skrivaupp för AM)

Användarvisningsbild
emelie

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav emelie » 02 aug 2021 11:06

Hej therese! är i exakt samma situation, gjorde mitt tredje prov idag och fick 49 poäng. Har fått 40 51 och 49 på mina prov. försöker läsa så mycket jag kan o försöka förstå men de e skitsvårt och blir så frustrerad för att de är så nära!

Användarvisningsbild
Alexanders mamma

Kuggat 5 gånger…

Inläggav Alexanders mamma » 12 apr 2022 18:48

Stackars min son, han har skrivit upp 5 gånger för AM kort, 51,51,50,49 & idag 51.
Imorgon skriver han 6:e gången & då håller jag tummarna. Han har gjort tester i appen, läst AM boken, en gång digitalt & en gång i fysisk bok..
Hans självkänsla är på botten…
Tycker så synd om honom…
Hoppas det gått bra för er alla andra…

Användarvisningsbild
...

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav ... » 25 maj 2022 10:52

Jag trodde inte att det var olika frågor... men det gick bättre än första gången... jag har kuggat 2 gånger nu och jag fick 42, sedan 47. jag är sur på migsjälv att jag inte klarade det, men det är bara att plugga nu för mig...

Användarvisningsbild
The One

Re: Har kuggat 3 gånger...

Inläggav The One » 19 jul 2022 15:56

Hej allihopa där ute på körkort.se. Idag kuggade jag för tredje gången på am prov. Första gången fick jag 42,44 och idag 45. Rikigt jobbigt, har ni några tips på hur jag kan plugga? Jag har min nästa igen på Torsdag.
Tack i förhand. :D :D


Återgå till "EU-mopedkörkort - behörighet (AM)"