Hej!
Många intressanta synpunkter!. Vilka saker är det som inte kommer på uppkörningen?. Och hur kan du veta det?. Provet utgör enbart ett stickprov. En utbildning går inte ut på,att utbilda för provet!. Att det är läraren som avgör när vissa moment skall genomföras,är väl egentligen ganska givet eller hur?. Som regel är knappast eleven kapabel att bedönma detta. På detta forum är det i allmänhet endast elevens synpunkter som kommer fram,vilket är tråkigt. Det vore intressant att se lärarens version!. Jag "misstänker", att den skulle se något annorlunda ut!. Att Jarla Trafikskola tydligen har ett tveksamt rykte verkar inte vara helt gripet ur luften.
Trafikskola i Stockholm
Re: Trafikskola i Stockholm
Hej, någon som kan rekommendera en bra trafikskola i Malmö,,gärna nära Malmö Högskola??? tack!
Jag tycker att Din Körskola i Hallunda var en bra trafikskola i Stockholm, bra lärare och bra priser! (Sen har jag ju inte så mkt att jämföra med, är den enda trafikskola jag gått på )
Jag pluggade på Rattens trafikskola i sollentuna. det gick snabbt och billigt. Jag kan rekommmmmendera den skolan. Mycket duktiga lärare och bra körkortsfrågor som liknade provet...
Hej,
Jag tänker ta körkort på arabiska, spanska eller franska. Kan någon rekommendera någon trafikskola i närheten av Vällingby?
Jag tänker ta körkort på arabiska, spanska eller franska. Kan någon rekommendera någon trafikskola i närheten av Vällingby?
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"