Hej alla!
Jag skulle gärna vilja ha massor med tips på hur jag skall göra för att klara proven bäst!
Jag har teori + uppkörning den 28:e nu om ca 3 veckor.
Hur bra är dessa tester som finns på denna hemsida?
Jag gör även testerna som finns på ett annat program (TEO2011)
Ska väl tillägga också att jag är så sjukt nervös redan nu så jag har ont i magen och vet inte vart jag skall ta vägen.
Hoppas inte min nervositet sabbar proven bara!
Mvh Mariana
Tips innan båda proven!
Re: Tips innan båda proven!
Bästa du kan göra är att läsa på, och se vilket/vilka områden teoretiskt du har svårt med. Läs på extra gällande de frågorna.
När det gäller uppkörningen så var inte nervös. Det värsta som kan hända är att du får göra om det, och förhoppningsvis tar du ju med dig erfarenhet och en liten sked med kunskap därifrån oavsett. Chansen att klara av det nästa gång ökar ju.
Lycka till!
När det gäller uppkörningen så var inte nervös. Det värsta som kan hända är att du får göra om det, och förhoppningsvis tar du ju med dig erfarenhet och en liten sked med kunskap därifrån oavsett. Chansen att klara av det nästa gång ökar ju.
Lycka till!
Re: Tips innan båda proven!
Tack Totte
Sant så sant men jag vill och strävar efter att klara dessa på första försöket och vet väl hur sjuuuukt besviken jag blir om jag inte klarar dem. Så rädslan för kuggning x2 tar över totalt!
Mvh M
Sant så sant men jag vill och strävar efter att klara dessa på första försöket och vet väl hur sjuuuukt besviken jag blir om jag inte klarar dem. Så rädslan för kuggning x2 tar över totalt!
Mvh M
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"