svårt prov

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Adnan I
svårt prov

Inläggav Adnan I » 09 maj 2013 17:48

Kuggat 4 gånger nu.. har försökt med alla möjliga sidor & böcker samt lärare. Inget hjälper så detta är mitt sista försök hoppas körkort.se hjälper mig oerhört mycket nu ..

+ i kanten för att jag klara körningen på första wihooo..
fått 50 3 gånger och 49 1 gång det är så orättvist varför 52 o inte 50 .... :x

Användarvisningsbild
Gäst

Re: svårt prov

Inläggav Gäst » 09 maj 2013 19:15

När man är nära,så är det alltid någon som tycker,att gränsen är "fel"!.

Användarvisningsbild
Adnan I

Inläggav Adnan I » 10 maj 2013 14:05

fast det är ju det vill verkligen veta varför just 52 ?

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 10 maj 2013 14:52

52 rätt på teoriprovet motsvarar minst 80% korrekt besvarade frågor. Det tycker jag är en rimlig nivå, sen är det ju självklart tråkigt om man har typ 49 eller 51 rätt, men gränsen måste ju sättas någonstans, den går ju tyvärr inte att ändra för att passa in på dina resultat. Det är bara att köra på och plugga hårt, som många säger här på körkort.se är det viktigt att du inte bara snabbt svarar på körkortfrågorna här utan att du efter körkortstesterna går igenom dina svar och läser förklaringar. Lycka till och håller tummarna får att d klarar teoriprovet nästa gång! Mvh, Tommy L

Användarvisningsbild
Jenny K

Inläggav Jenny K » 05 jul 2013 14:44

har du klarat det nu? har också kuggat fyra gånger...har en chans kvar... vet inte hur jag ska klara detta,men är tvungen!

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"