Uppkörning imorgon bitti..

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Gäst
Uppkörning imorgon bitti..

Inläggav Gäst » 26 aug 2014 19:18

Imorgon bitti så är det äntligen dags för sista steget, uppkörningen. 9:00, uppvärmning och därefter, 9:30, så är det uppkörning. Är så sjukt nervös så middagen blir näst intill motbjudande ikväll.

Jag tror att det kommer gå bra fast man tänker ju alltid "ifall" något händer. Det ska göras iallafall och får ta det som det kommer helt enkelt.

Skitsamma, nu jävlar kör vi. Skriver svar på detta om hur det gick. HOPPAS PÅ DET BÄSTA!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: Uppkörning imorgon bitti..

Inläggav Gäst » 27 aug 2014 13:45

Då var uppkörningen klar och godkänd!
Det gick strålande! Har mitt körkort nu och känner mig skit nöjd efter att ha pluggat hela sommaren och satt båda proven med en gång!
Hade två stycken misstag under hela uppkörningen. Det ena var en felparkering som tydligen var att jag hade parkerat för nära bilen bredvid mig fast än jag var i min parkeringsruta med en marginal på säkert 2-3 dm till linjen.
Och den andra anmärkningen var ett förhastat filbyte efter att ha upptäckt filernas olika destinationer lite för sent.
Annars så var allting annat felfritt och är nöjd med detta. Lycka till alla andra! :D

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 02 sep 2014 14:12

Härligt att höra!

Grattis!!!

Kör försiktigt nu ;)

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 02 sep 2014 14:13

Var körde du nånstans, förresten????????

Användarvisningsbild
Gäst

Inläggav Gäst » 02 sep 2014 14:33

Tackar.

Jag körde upp i Göteborg / Mölndal. Väldigt trevligt där :)

Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"