Vidrig körlärare
ja, visst är det konstigt? efter nästan 30 lektioner märker hon plötsligt att jag lärt mig kopplingen fel?! Inte ens chefen som gjorde provuppkörningen märkte detta? Ibland känns det som om hon vill klaga bara för att?
Re: Vidrig körlärare
Bl a kopplingsarbetet är något man lägger märke till direkt!. Försökte ni öva och rätta till detta under pågående lektion eller var det något,du fick reda på när lektionen var slut??.
skit i körkortsläraren!!! hon vill dethär! hon vill att du ska misslyckas för dom får in pengar för varje extra lektion du tar. bara bryt kontakten med den körskolan och gå hem ovh boka prov och uppkörning självmant!
<quote>Bl a kopplingsarbetet är något man lägger märke till direkt!. Försökte ni öva och rätta till detta under pågående lektion eller var det något,du fick reda på när lektionen var slut??.</quote>
nej hon sa det underlektionen på motorvägen, men gav mig ingen chans att rätta till, eller lära mig rätt. känns konstigt att säga det efter så många lektioner...?
nej hon sa det underlektionen på motorvägen, men gav mig ingen chans att rätta till, eller lära mig rätt. känns konstigt att säga det efter så många lektioner...?
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"