Hej !
Använde mig av er tjänst som komplettering till teoriboken. Tyckte det var bra upplagt och stämde överrens med de frågor som kom på provet ( inte samma men liknanade ) satt innan jag skulle in på provet med övningar ca. 30 min innan för att värma upp, resultat 61 av 65, helnöjd !!
I dag fixades även resten då jag körde upp och det gick alldeles utmärkt. Tack för er hjälp det var som sagt ett kanonkomplement
Klarat teoriprov
Re: Klarat teoriprov
Hej!
Jag betalade för 1 månads medlemskap dagen innan mitt teoriprov som jag hade idag, nötade med och plugga 8 timmar i streck. Jag läste dessutom igenom boken, du och jag i trafiken en gång. Jag ska vara ärlig, jag tror inte att det är enkelt och klara teoriprovet med endast denna tjänst, men! läser du ut boken först och sedan besvarar alla teoriprovsfrågor här så lovar jag att det du lär dig mycket mer. Jag brukar avsky och plugga så länge som jag gjorde, men på något sätt orkade man, och hade som mål att ace:a all prov. Som ni kanske förstått är jag inte så petig med pengar. Jag kuggade på teoriprovet i måndags och fick 49 poäng, så jag tänkte, hellre att jag betalar 300 kronor här istället för och kugga med något enstaka poäng igen, hur som helst.... fick jag 59 på teoriprovet idag ..
Mitt körkort kommer nästa vecka
Tack ska ni ha korkort.se!
Jag betalade för 1 månads medlemskap dagen innan mitt teoriprov som jag hade idag, nötade med och plugga 8 timmar i streck. Jag läste dessutom igenom boken, du och jag i trafiken en gång. Jag ska vara ärlig, jag tror inte att det är enkelt och klara teoriprovet med endast denna tjänst, men! läser du ut boken först och sedan besvarar alla teoriprovsfrågor här så lovar jag att det du lär dig mycket mer. Jag brukar avsky och plugga så länge som jag gjorde, men på något sätt orkade man, och hade som mål att ace:a all prov. Som ni kanske förstått är jag inte så petig med pengar. Jag kuggade på teoriprovet i måndags och fick 49 poäng, så jag tänkte, hellre att jag betalar 300 kronor här istället för och kugga med något enstaka poäng igen, hur som helst.... fick jag 59 på teoriprovet idag ..
Mitt körkort kommer nästa vecka
Tack ska ni ha korkort.se!
URLÄTT!
HEJ!
Jag klarade av mitt prov i september förra året, och använde mig av denna sidan, jag måste säga att utan att körkort.se hade funnits, hade jag heller inte klarat av provet HATAR böcker!.
Ni gjorde det roligt att plugga och frågorna var mycket lika de som man får, jag skrev full pott med bara 1.5 veckas pluggande.
SÅ jag säger som så till er andra!
Ta ledigt från era jobb, eller från skolan!
Och plugga STONE HARD
Kugga extra på Vägskyltarna, jag lovar att det kommer att hjälpa på bilderna som man får på provet.
Jäkta inte utan kolla igenom att noggrant, ni har trotts allt 50 minuter
Lycka till ALLA!
Jag klarade av mitt prov i september förra året, och använde mig av denna sidan, jag måste säga att utan att körkort.se hade funnits, hade jag heller inte klarat av provet HATAR böcker!.
Ni gjorde det roligt att plugga och frågorna var mycket lika de som man får, jag skrev full pott med bara 1.5 veckas pluggande.
SÅ jag säger som så till er andra!
Ta ledigt från era jobb, eller från skolan!
Och plugga STONE HARD
Kugga extra på Vägskyltarna, jag lovar att det kommer att hjälpa på bilderna som man får på provet.
Jäkta inte utan kolla igenom att noggrant, ni har trotts allt 50 minuter
Lycka till ALLA!
Grattis, har du några tipps?? om man ligger runt 54-58 rätt här kan man då klara teorin?
Hur gick uppkörningen till??
snart är det dax för mej
Åter igen grattis vad duktig du har varit
Hur gick uppkörningen till??
snart är det dax för mej
Åter igen grattis vad duktig du har varit
Jag fick mitt körkort för ett år sedan den 27/7 jag använde mig av körkort.se för att träna på teorin samtidigt som jag tok läste teoriboken Lycka till alla som ännu inte tagit sitt kort vilken befriande känsla de är att kunna ta bilen å fara vart man vill själv alltså
Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"